Sommaren i Österrike

Tack för din kommentar Maria! Och tack alla ni andra som kommenterat den senaste tiden, jag har varit lat på kommentarsvararfronten. Nej inte bara lat, jag har haft mycket begränsad tid till datorn.

Apropå ingenting... Florian, är det inte ett underbart vackert pojknamn?

Florian och Maximilian hette två galet söta gossar på 3 och 5 år, söner till en kompis till mamman i familjen jag jobbade som Au-Pair hos i Österrike sommaren när jag var 18. Katarina hette flickan i min familj. 6 år och en riktigt trotsig en, men söt! ;-)

Vilken sommar det var! Sista veckan bodde jag hos släktingar inne i centrala Wien, ägnade mig åt kultur och åt massor av nybakat olivbröd!


Kommentarer
Postat av: Sara

kommentera mera! ;)

2009-09-18 @ 16:23:29
URL: http://nicolesmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0