Kusin Achmed-lina.

"Bus med kusin Isak i Fagersta. I vinter ska Isak få ett halvsyskon, så barnen får en till kusin. :-)
Svågerns nya fru som flyttade hit från Iran i mars väntar alltså sitt första barn i januari.
Snabbt expedierat! Har de ens hunnit lära känna varann liksom!? Haha! 
Jag brukar inte vara så dömande i vanliga fall, men... Jag har lite svårt för båda mina svågrar och deras "nyimporterade" fruar. Kulturkrock kanske? Nog för att jag själv är gift med en iranier, men...

Huu så hemsk jag är!"

Citerar mig själv från ett tidigare inlägg. I förrigår så föddes Isaks halvsyster. En flicka på 3200 g och 47 cm. Hon ska visst heta Achmed-lina eller nåt i den stilen. Svågerns svärmor var tydligen med under förlossningen!?!? (Stackars karl!)
Nu ska hon och bebben pendla mellan Fagersta och Iran eftersom hon inte trivs i Sverige. Det var ju synd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0